Fasiken...

Får väll börja med att informera alla er därute att smärtan är kvar men nu är den mildare... Så det verkar snart gå över. Överarbetad kanske? Vad vet jag?
INGET!!!
Just det...

Dagen har varit ganska tråkig... Började med att man kom till Piteå en timma för tidigt och att det sen var juridik som hägrade hjälpte inte min dag.
Satt nästan och somnade under den första halvan av dagens juridik lektioner.. Fann mig själv sitta och kluddra på pappret.. Så anteckningar för dagen en sida och kladd tre sidor...
Så kan det gå när ja sitter och lyssnar.
När jag sedan kom hem till Luleå började jag känna mig illa till mods då jag visste att jag skulle träffa nån ikväll som jag hade gjort bort mig för i lördags.. Men det blev inget möte, min vän var inte där.. Puh men ja skicka ett sms och bad om ursäkt iallafall för säkerhets skull, ja vet ju inte vad jag sagt.

Men det som också har hänt ikväll är jätte jobbigt.. Jag fick byta stämma i manskören.. Eftersom jag var en av de högre andratenorerna så blev jag förflyttad till första tenorerna då de saknade medlemmar. Och nä det är inte så kul där uppe på "toppen"...

Får bara vänja mig nu men jobbigt att lära sig nya stämmor på de låtar man redan sjungit tusen gånger...
Det var lite av min dag är trött och seg nu så ja orkar då inte skriva mer... 


Kommentarer
Postat av: Edvinrebecka

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback