Juridik och Fett.


Hjälp jag läser en kurs som heter "Juridik för producenter" och jäklar vilken tråkig kurs.
Jag har en annan sorts respekt för dom som läser till jurister och kan verkligen inte förstå dom...
Allt känns osammanhängande och oförståeligt..
Tur att jag har bra människor att jobba med synd bara att vi alla är lika LOST!!!
Men vi jobbar och försöker få det att gå ihop iallafall. Fast även om vi suttit hela dagen idag och pluggat det så har det inte gått så mycket framåt... Men men det kommer väll.


Fick höra en komentar nu ikväll av ett gammalt strul som inte var kul...
Blev faktiskt lite nere efter det. Vill nästan gråta men det känns dumt att gråta åt en sån liten sak.
Strulet fråga hur det gick med dieten och klappa mig på magen...
Sån komentar uppskattar jag inte då det menades att jag hade kula. HALLÅ jag har faktiskt inte gått upp i vikt sen jag börja äta riktig mat igen. Har istället gått ner så jag väger nu 89,5kg. Jag vet att det är ett tag kvar tills jag har nått min drömvikt och så men det är en början och det är ju bra att nedgången fortsätter. Jag kan inte hjälpa att min mage står ut lite ibland. Jag jobbar på det. Om ja skulle varit dum nu så hade jag gått på anorektiker diet ett äpple och en tomat om dagen. Läste det nånstans.
Men det får väll bli på lördag att gå till gymmet. Hoppas alla skolarbeten är klara bara...
Jag HATAR min kropp, kan inte förstå vad jag någonsin gjort i mitt liv för att få en denna skiten. Pappa dog och jag kunde inte bli smal. Jag är så jäkla ARG.

Möjligen plastikkirurgi till sommaren...


Nu vill jag dock bara prata om en annan sak som händer imorgon en liten kortis.
Imorgon ska vi i manskören ner till Kulturenshus och vara "förband" till Björn Skifs. Ska bli trevligt.
Kul också att jag och en annan kille sjunger melodin till Hooked on a feeling tillsammans så Björn kommer ju höra oss :D
Det ska bli kul imorgon iallafall...


Jag har en önskan när jag lägger mig inatt för att sova
och det är att jag när morgondagen kommer må vara smal.

Kommentarer
Postat av: saran

jag blir ledsen när jag läser det här kristian. du är ju FIN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback