SMÄRTOR

Fy fasiken så ont jag har...
Allt började igår eftermiddag, eller det började väll egentligen på morgonen med att ja kände att mina magmuskler var spända men sen när väl eftermiddagen kom vred jag jag mig i plågor...
De började krampa av sig själv och ja uttropar små ah och åh när ja rör mig. Hade hoppats på att det skulle ge sig till idag men nä då... När ja vaknar krampar magmusklerna återigen ihop och ja utropar ah.
Undra vad det är för nått? Ja blir bara jäkligt irriterad då jag inte vill ha ont. Men det fortsätter ändå.
Ja känner av det hela tiden och just nu försöker ja kontrolera det så ja kan röra mig med hjälp av andningen. En sak som är positiv om man nu kan se det så är ju att min mage ser iallafall ganska platt ut i spegeln...
Men det är jobbigt att inte kunna röra sig som man vill.. Och sen så har jag ju dansövning med spexet ikväll oxå.. shiiiit...
Nu ska ja fortsätta att lista ut vad det är...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du inte ringa sjukvårdsupplysningen då så det inte är nått allvarligt?? Krya på dig iaf

Postat av: Fiskarflickan

Jag tycker du ska gå till läkaren! Läser sjukvård nu och magsmärtor kan vara en massa hemska saker och man ska kontakta läkare ganska snabbt... Dansen får vänta ;)

2007-02-07 @ 17:17:48
URL: http://fiskarflickan.blogg.se
Postat av: Vegardnathalie

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-05-29 @ 09:19:31
URL: http://vegardnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback