Avbruten.

Nu har jag avslutat min diet.

Det första jag åt är Lassagnette men bara en liten bit. Tänkte på det där med mindre portioner och så var det tomat och gurka till också.

Under dietens gång gick jag ner 5kg och hoppas verkligen inte att det kommer tillbaks. Jag ska fortsätta med mina promenader till stan på morgonen. Jag bakar mitt eget bröd just nu så jag vet vad det är som finns i brödet och hembakat är trots allt godast. :D Och det är kul att baka.

Känns lite som ett nederlag från min sida att ge upp efter två veckor men jag har ändå gått ner ganska OK och jag vill inte gå runt i vardagen och känna mig hungrig och helt uttråkad när jag ska äta.
Kommer kanske att köra den frukosten jag haft senare oxå men jag kommar även att blanda in vanliga grejer som mjölk (åh vad jag saknat den) och pålägg på kanske lite mjuktbröd.

Har redan smakat på mina bröd och dom var jättegoda kanske lite små men goda var dom :D

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

Bra att du ar börjat äta vanlig mat igen! Gurka, tomat och knäckebröd gör ingen människa lyckligare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback