En tisdag mitt i veckan...

Sitter här nu på en tisdag mitt i veckan... Tre dagar kvar sen flyger till nordligare bredgrader.
Ska bli skönt att komma tillbacks till allt. Visst har haft det jätteskönt här hemma men det är återigen dax att ge sig av. Kommer nog sakna västkusten mycket sen för jag kommer inte återkomma förrän i Juni. Har mycket att göra i norr nu under våren.

Tvivlar fortfarande lite på vad det är jag gör egentligen. Eller det är väll mer så att jag vill inte slutföra kurserna för det känns jobbigt...  Vet inte varför men ja orkar inte och saknar motivation. Äsch det löser sig tillslut.

Men vad händer nu då när jag kommer upp? Då är det massa plugg och att äta nyttigt som börjar. Ska slänga de kakorna jag har i skåpet. Chipspåsen som ligger på micron och det finns säkert nått mer onyttigt. Ska då bege mig till Slemmis och köpa massa grönsaker, är det jag ska satsa på nu. Äta grönt dagarna i ända och två till tre ägg per dag så ja får lite fett och protein i mig. Knäckebröd kommer det oxå va en del. Får se om detta funkar nu. Ska ta med mig min våg här ifrån kusten nu oxå så att jag kan kolla upp resultatet. Sen efter Tentorna så är det dax att gå till StiL igen även om ja inte känner mig kry. Jag är fasiken inte sjuk ja inbillar mig ju bara.

Men för alla kompisar i norr som kommer träffa mig under Januari ber ja redan nu om ursäkt för ja kommer va grinig och hungrig. Kommer ha oerhört socker sug oxå men det får stilla sig med hjälp av en banan eller nått sånt.

Ska inte ge upp denna gång. Ska hålla mig ifrån Alkohol i januari oxå till att börja med så får vi se sen hur det blir. Om jag kan ta groggar och cider utan att viktminskningen slutar annars får jag väll helt enkelt blanda vodkan med vatten :p

Tur att kåren är stängd säger jag...

Imorgon är det dax att jobba en sista gång nu för lovet oxå. Säga hej då och att vi troligen ses till sommaren även om ja inte jobbar.

Seg dag idag men äsch ja har tänt en brasa och har det varmt i huset.

Det var väll nog allt ja hade just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback