Fetto

Fetto
Detta är jag, den första januari 2007, 174,5cm lång och 95kg tung...
Så vad jag kommer göra med 2007 är att verkligen ta tag i migsjälv och gå ner 20kg... Minst 10kg men 20kg på sikt. Så trött på att va överviktig och må dåligt när man ser kort av sig själv med dubbelhaka... Mår illa av att se detta kortet och därför lägger jag upp det som en uppmaning till mig själv att verkligen anstränga mig och inte se ut såhär... Och nu när ni som läser detta sett denna bilden så blir det ju ännu mer viktigare för mig att bevisa att jag inte ska se ut såhär nästa gång vi ses...
Detta var allt för mig just nu så som en vän säger, over and out.

Kommentarer
Postat av: Gabs

vännen.
jag gillar dig som du är!
kom ihåg det bara...
kram!

Postat av: No name girl

Med lite jävlar anamma, träning och rätt kost märker du storstila resultat redan om tre månader ;) Snyggaste hunken på stranden till sommaren!

2007-01-02 @ 10:47:02
Postat av: MLI

Fan vad modig du är!! Jag skulle försöka mörka hur jag känner inför mig själv.(skulle ALDRIG våga lägga ut stor bild på mig själv i underkläder) Förresten tycker jag att du ser charmig ut. Du är ju Kristian liksom. Krama Oliver från mig! Pussel och Kramp

2007-03-30 @ 09:57:36
URL: http://myspace.com/mliblomgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback