Irriterad...

Ja okej jag är faktiskt väldigt irriterad!!!!

Om ni har läst de tidigare inläggen jag haft så har ni insett att jag är med i ett spex här i Luleå.
Och nu måste jag vädra lite.

Kommer dock inte avslöja något om handlingen om ni är sugna men annat kommer.

Jo jag blir faktiskt så jäkla irriterad på en tjej som är med i spexet, jag ber hennne om en sak att vi på söndagen den åttonde ska börja klockan elva istället för tio så skippar vi lunchen och har tre timmar där med först lite regi och sen sång.
Hon vägrar att gå med på det, hon kan inte gå utan mat i tre timmar... Lustigt då att vi just ikväll har repat regi i tre timmar!!! Visst hon åt godis och sånt men det kan hon ju göra annars också...

Jag är så jäkla irriterad. Jag ber om en ynka liten ändring för en gång för jag är bjuden på en middag i Piteå och kommer inte kunna hinna till Spexet förräns klockan är 11...

Hon är så jäkla tvär och allt ska va på hennes vis. Känner mig som en fjortis eller något som skirver här och klagar men jag kan inte säga rakt upp i ansiktet att jag är irriterad för då kommer stämningen i spexet att ändras och vi vill inte ha dålig stämning.

Tror dock inte att jag är den enda i spexet som irriterar sig på henne. Tror nästan att vi alla är det och att vi ofta funderar över varför hon blev invald. Inte så att hon är dålig men hon är ingen människo människa och ändå ska hon jobba med människor sen i sitt yrkesliv.

Hon är duktig på att säga också att hon har sysslat med teater sen hon var fyra år och jag blir bara så trött...

Hoppas nu bara inte det är så att jag blir irriterad på henne för att vi är lika som personer, för det har jag hört att man kan bli irriterad på människor som liknar en men NÄ jag tror verkligen inte vi är lika.

JAg ska inte va tjatig men jag STÖR mig verkligen...


Åhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback