Pluggandet

haha...

Pluggandet går verkligen inget bra.. Jag har ingen lust att göra det.
Så nu sitter jag här klockan är snart 17,30 och jag tror verkligen inte ja kommer göra nått idag.. Det kommer bli en lång dag imorgon med andra ord.

Då ska ja inte syssla med annat. TVn ska va avstängd och dom enda websidor som är tillåtna är de som gäller ämnet.

Kommer det bli så då?
NÄ!!!
Men imorgon kommer jag göra klart det i vilket fall som. Jag jobbar bra under stress.


Angående min diet.. Den suger fett. Fast det var nog mitt eget fel idag. Väntade lite väl länge med att äta så ja va sweinhungrig. Pillade också bort den äckliga ruccolan från salladen idag. Eller ja pillade väll inte bort den sådär. Tog bort allt äckligt. Så när ja väl åt så var det tomat, gurka och morot som var kvar, mums...


Blev inte super mätt på min mat men min magsäck är ju stor som en kos. Men ska ta mig ett äpple nu och kanske en apelsin. Senare blir det u åter kvällsmat med ägg, knäckebröd, te och kanske lite grape. Får se hur det blir med det.


Tittar lite halvengagerat på Sinbad på tvn nu.. Den är väll lite sisådär men ja har ju inte hängt med heller.


Undra om det blivit för mycket kaffe idag? Men tet sen innehållär ju kamomil så det funkar nog...


Ja det var allt osammanhängande som ja hade just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback