SPEXFEST

Nu har jag kommit hem från den första SPEXFESTEN för våren. Jag hade verkligen skit roligt. Klockan är ju bara tjugo i ett men eftersom det är dax att jobba med spexet imorgon igen så gäller det att va pigg och utvilad. Så jag valde att dra mig. Fast jag var sist av dom som står på scen att gå hem.

Är jäkligt sköna människor som jobbar med spexet och jag har skit kul med alla.
Ikväll hade ja super kul bland annat med min gamla nolla Jocke. Fasiken va kul det var. :D
Kan inte säga i ord hur kul det var.

Om man ska säga något som är väldigt typiskt mig om den här festen som ja alltid brukar ha i festomdömmen är om jag fått hångla. Det fick jag inte alls ikväll men det var lite nära ett tag men nä det gick ju inte att göra så.

Nästa vecka öppnar kåren igen.. Då kanske det blir nått hångel. Vad vet jag?

Hann föresten med att ringa en snabbis till min storebror Daniel under lördagen som då fyllde 26. Kul att höra hans röst lite men det blev lite i kortaste laget då jag var påväg till spexfesten och inte direkt har haft mycket ledig tid idag.

Jag tror nog ja ska sluta skriva nu så ja kommer i säng. Och återigen har jag inte skrivit om något :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback