Tillbaks i Norr och det e inte gott...

Har nu kommit tillbaks till Luleå, ganska skönt att va hemma hos sig igen. Trodde jag hade lämnat lägenheten mer ostädad än vad den var. Det var ju trevligt... Men nu är det inte gott.

Nu har min nya matplan börjat. Kände att det var enklare att börja när man kom upp hit. Så nu har jag ätit sallad och jag har kommit på en sak...
Att det var tvi....
Usch det va ingen höjdare tog lite citron i och då blev den godare men jag tror jag listade ut det äckliga till Ruccola salladen. Jag har ju blivit rekomenderar ruccola för att jag tycker att isbergs inte smakar nått men ja tar hellre isbergens smaklöshet jäntemot ruccolans väldigt läskiga och otrevliga smak..

Men nu gäller det bara att hålla fast i denna nya diet.

Har inte börjat sakna Oliver ännu men ja fick mig en go kram i morse innan jag åkte till flygplatsen mys :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Ruccola går inte att äta! Men pröva kruksalladerna, många av dom är hur goda som helst! Och vem säger att man måste ha sallad i en sallad? Jag äter ofta sallad men jag har mest i grejer som gurka, tomat, pasta, fetaost, oliver, lök, soltorkade tomater, kyckling, avocado och en massa annat gojs. Ljumna sallader med till exempel pasta, bacon, broccolli, ärtor och liknande är kanon. Och en sallad på ugnsbakade grönsaker är ju inte fel! Köp en kul kokbok och få inspiration! Du fixar det här!

2007-01-05 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback