Västkusten

Jag är nu då äntligen på västkusten.
Så som jag har längtat. Men...
Det känns konstigt nog som jag nyss var här trots att det var i julas. Det är väll kanske så när man kommer hem till sitt barndomshem, det kan man verkligen ut och in.
Jag börjar känna att jag måste få igång mig själv och inte sega nu dessa dagar som jag är ledig.
Det har varit två dagar sen jag kom hem och det har varit två bra dagar då jag har haft Oliver och lekt med honom som en galning. Det är så kul och han tycker det är roligt att Farbror "Kiki" är hemma igen.
Funderar lite på vad som kommer hända i sommar. Kommer jag ha roligt? Kommer jag kunna hålla mig till att springa flera dagar i veckan?

Jag hade så mycket att skriva om i mitt huvud men det bara försvann. Vad var det jag egentligen ville med detta inlägget? Ville jag säga något?
Det blir väll bara just nu att jag har kommit hem till västkusten och allt är sig likt och även jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback