Så var det dax igen.

Ja nu var det dax att börja jobba igen. Har varit ledig i en vecka.
Jobbar nu fredag, lördag och söndag, sen är jag ledig igen tills på torsdag,
Jobbar torsdag, lördag och söndag nästa vecka.
Och på fredagen ska jag gå på Chalmersspexet Veras premiär.
Ska vara där i min killt och representera Lulespexet.
Ska bli väldigt roligt.
Synd att det inte kommar vara några andra lulespexare där men jag får stollt visa mina ben och hoppas på att det är trevligt folk...
Kommer dock inte åka till spexet i killt. Känns som det blir kallt då och dessutom är jag för ny i gbg för att göra något sådant :p haha
Nä kanske dricka upp tet nu och borsta tänderna, fixa håret och sen dra sig till jobbet.
Undra vad ja ska göra sen när ja kommer hem ikväll?
Se en film?

Vilken?
Någon som har tips?

Kommentarer
Postat av: Linda

ojojoj, gå runt i killt på stan kanske skulle vara något för dig egentligen Kristian. Du kanske skulle göra succé :p

Kul att kunna följa med i din blogg iaf så vet man vad du har för dig :) Har också en om du tycker om att läsa andras :p
http://lindahk.blogg.se/ Kommer du förresten upp till överlämningen? :)

2008-11-08 @ 11:35:40
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback