Sömnlös i GBG

Kunde inte somna igår kväll.
Låg i sängen och det kom en tår. Gör ju nämligen visst det ganska ofta för mig i sängen :p
Men ja e inte bitter :p
Det jobbiga var ju att det rann till örat och la sig där inne och skvallpa... hahaha
Får se det roliga i det hela iallafall.
Men ja iallafall, låg väll i sängen 30minuter sen hade jag inte ork för det där mer.
Gick upp och började skriva på min bok istället. Så nu har jag börjat. Ett UTKAST för första kapitlet har börjat ta form.
Ska försöka ta mig tid och jobba lite mer på det på söndag. Skönt att det är igång nu iallafall. Alla dessa ideér som jag haft i huvudet som jag nu ska försöka forma till något.
Ska bli en rolig och spännande resa.

Men hjälp mig bara, namnförslag till de olika karaktärerna, tjejen heter just nu i utkastet ... och det går ju inte för sig.. :p
Ge mig gärna namnförslag till tjejen.

Ska starta en ny blogg i en av karaktärernas namn också. Skulle kunna använda den sen om det skulle vara så att den någonsin blir släppt. PR is da shit :p

Nä nu dax att göra sig iordning för jobbet. äta frukost och så.
Sen är jag ledig en vecka tills nästa fredag. Ska försöka få upp allt i lägenheten då och sen skriva mera,

Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Fridan

Hoho Kristan.. Så har man hittat din blogg också.. i och för sig genom att snoka runt på sarans men i allfall.. Ta ditt pick och pack och flytta till stockholm så ska jag hjälpa dig med boken :P Förövrigt är Frida ett fint namn :P

Kram

Postat av: Linda

Tips på att leta namn är att kolla i almanackan och ta ett namn man fastnar för och man tycker passar karaktären :) Kram kram, kom till Luleå snart. Saknar en go och glas Kristian.

2008-11-30 @ 22:41:10
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Linda

inte glas utan glad :D

2008-11-30 @ 22:41:49
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback