STHLM helg.

Har varit i sthlm några dagar.
Från fredagen till måndag.
Har bott hos
Anna.

Anna var så snäll och lät mig bo hos henne några dagar.
Var roligt att träffas igen.

Första dagen gick vi till systemet och köpt elite dricka och mat.
Hade som mål att gå ut på kvällen. Men efter det att vi hade ätit och åkt in till stan för att gå ut så stod det på dörren att det var inställt.
Tråkigt...
Vad gjorde vi då?
Vi valde att åka hem igen.
Anna skulle ju jobba dagen efter så det var lika bra.

Dagen efter sov jag bort typ. Sov sov sov och titta lite på tv. Sen kom Anna hem och vi gjorde oss iordning för att åka till Sara.

Sara och henne kille Ante hade födelsedagsfest.
Var super kul att träffa Sara igen, hon är så skön :)
Hos Sara träffa jag också Frida igen. Frida är en kompis till Sara som var uppe i Luleå och festade en gång.
Och tillslut hade vi Tossa också eller ska vi kanske kalla henne Helena?
Var jättekul att träffa henne igen och göra henne lite generad. Det är ju min grej det där. :p
Blev bara att vi var hemma hos Sara och Ante med kul hade vi =)

Dagen efter åkte jag och Anna till söder och fikade på Muffinsfabriken där Tossa jobbar.
Stora muffins som man verkligen blev mätt på. Rekomenderar er att typ bara köpa en och dela på det räcker långt.
Sen gick vi på stan och kolla runt och handla lite.

Så åkte vi hem och gjorde middag sen.

Dagen efter jobba Anna igen och då gick jag lite på stan och försökte lära mig lite och bara få lite koll på läget.
Och på kvällen gick jag och Anna ut och åt lite. För att jag sedan skulle åka hem till göteborg.


Tanken som slår mig varje gång jag är i Sthlm är om jag skulle trivas där?
Jag kan tänka mig att jag skulle göra det. Har ju ändå några vänner där. Fler där än vad jag har här i gbg men så blir jag osäker på om jag skulle trivas där ändå.
Det känns lite läskigt.
Jag känner mig inte säker i den staden ännu. Men det kanske kommer?
Endast framtiden kan säga hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback