saknad och kaos

Så vad har hänt?

Har börjat på jobbet. Segt som bara den men det är en inkomst.

Har blivit mycket pass i kassan och det kan jag ju sen många år tillbaks och det är ganska tråkigt.

Det blir väll bättre?

Ska söka annat sen.


Var på stan förra veckan och skulle köpa byxor.

Blev inga byxor, kände mig tjock så jag sket i byxor, det blev en spontanklippning, parfym och ansiktsbehandlingar istället. Ska fasiken bli snygg.

Måste gå ner i vikt... Vill inte gå på krogen här för att jag känner mig ful och tror att jag kommer bli dömd och så är det sabbat för mig i götet.


Känner mig så misslyckad ibland. Tjock och ensam. Gör samma sak nu som jag gjorde innan jag flyttade till Luleå, fast i en annan stad.


Jag borde lära mig att vara tillfreds med det som är...


Lägenheten är fortfarande ett kaos fast efter imorgon kanske jag har ett köksbord iallafall.

Eventuellt kanske jag har tvbänk och en hurts också?

Men vem vet?

Jag velar ju hela tiden och tycker bara det är jobbigt.


Hur mår jag då egentligen?

Saknar mina vänner... Vet inte, räcker det att säga så?

Det sociala är inte så bra just nu. Hoppas på att det blir bättre.

Saknar mina vänner...


Har inte gråtit något alls. Var nära för ett tag sen men det kom inget.

Sitter istället och tittar ut i tomheten...


Saknar mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Jenny Berggren

Vi saknar dig med!

Kram!

2008-10-15 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback