Update

Jag vet att jag verkligen inte är någon som bloggar varjedag.
Har nått att säga varje dag men finner inte alltid tid för att sätta mig ner och skriva något.

Var hemma hos mamma i helgen, jobbade på Bauhaus Uddevalla och på söndagen fick jag åkt till Jula med storebror och handlat grejer till lägenheten, så nu har jag ny kaffebryggare, vattenkokare, dammsugare och väckerklocka bland annat. Bra att ha en bror med bra rabatt.

Men kom på mig själv i helgen när jag var påväg hem till ön igen att jag ville verkligen inte åka dit. Ville ner till göteborg.
Tror det har blivit förmycket hemma för mig nu, varit där varannan helg typ och förut var jag där en gång på hösten, över julen och en gång på våren om jag hade tur och sen sommaren.
Det blir så ofta nu så jag vet inte vad jag ska känna.
Har mest åkt för att hälsa på min brorson men just nu vill jag inte vara mer i huset.
Vill ha en paus på nån månad nu.
Vill komma iordning här nu så det blir gjort.

Var på bio ikväll med Sofie såg HSM3, den var väll bra fast alla filmer är likadant uppbyggda men men det är show :)

Gjorde en fuling på jobbet.
Pratade 90 minuter i telefon med en nyfunnen kompis, eller kompis och kompis, jag vet inte vad vi är, kanske man ska säga bekanta, så hoppas jag på att få en vän där.
Kan säga att det samtalet gjorde min dag på jobbet.
Log på ett fånigt sätt oförklarligt nog men det är ju trevligare att le än att sura :p

Har tänkt på det när jag åker buss. Jag försöker numera se glad och fräsch ut på bussen, även om jag är trött.
Är det inte trevligare att se en glad och pigg människa än någon som ser less och uttråkad ut?

Små grejer förgyller min och även kanske andras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback