Blandade känslor.

Det är med blandade känslor som slutet på mitt studentliv närmar sig.
Vem kunde tro att jag skulle träffa så många sköna människor genom att vara General och spexare?

Det blir människor som jag halvt lär känna för att sen överge. Det känns sisådär.
Min fellowspexare från Örebro tillexempel, vilken jäkla skön kille, tror att vi skulle kunna få en bra vänskap och då känns det så snopet att jag snart drar...

Sen har vi alla människor som kommer fram och förklarar för mig att studentlivet i Luleå inte kommer bli samma sak nu när jag försvinner, eller förklarar för mig hur snygg jag är.

Har jag verkligen haft ett så stort intryck på studentlivet här i Luleå?
Jag vet inte det jag, men jag börjar mer och mer känna hur trist det kommer va att lämna allt och alla.

Speciellt nu när man återigen lär känna nya människor...

Jag vill  va kvar på ett sätt men jag förstår att detta kapitel måste ta slut.

Kommentarer
Postat av: Perper

Vi kommer att träffas i framtiden med tror jag... Eller hoppas jag kanske man ska skriva. You never know! Mer spex åt folket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback