Ja vad är det med mig?

Ja nu har nolleperioden tagit slut. Något som jag jobbat med i ungefär ett år.
Det gick fort och bra. Hade verkligen jätte roligt.
Spexet är också slut.
Så från att ha varit med i spexet och medverkat i nolleperioden som General så är jag numera en slacker.
Bara sitter på skolan och hänger mesta tiden.
Vill inte va i lägenheten då den måste städas.
Lixom orka städa.
Har verkligen inte mycket att göra nu, det är väll nu min semester är.
Borde söka jobb för fullt just nu men orken infinner sig inte. Jag sitter mest och är slö.
Lite seperationsångest kanske?
Från att ha haft mycket runt mig så har jag just nu inget alls.
Det märks.
Dagarna är inte lika roliga...

Var en vän som ville prata med mig idag. Om vad vet jag inte men jag blir rädd för samtalet.
Får man ett sms där det står att vi måste prata blir det genast komplicerat och jobbigt...
Jag vill inte att det ska vara så nu. Jag är bara kvar i Luleå tre veckor till sen drar jag till Göteborg och min lägenhet där.

Skönt med en nystart, skrämmande men skönt.
Känns som det bara blir massa drama omkring mig.
Orkar inte ha det längre.
Folk som tror massa saker och så.

En liv där jag har ett ganska fast nätverk och många som pratar med mig till ett liv där jag känner väldigt få människor och inte kan stan.
SKRÄMMANDE...

Men det hör till mitt liv, min utveckling.

Kommer vingarna att bära även denna gång? Eller kommer jag krascha och aldrig mer kunna gå igen?

Gör mig beredd att hoppa från klippan nu och pröva vingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback