Förnimelser?

Såg en film idag som påminner om mitt liv på ett sätt.
"Kiss the bride" hette den.
Inte speciellt känd film, Tori Spelling är med :p



Handlar om en kille som får en inbjudan till ett bröllop.
Sin första pojkväns bröllop, den killen som han fortfarande älskar.
Och hans ex ska då gifta sig med en kvinna (Tori Spelling).
Tori Spelling är förövrigt super söt i denna filmen. Vill bara krama på henne :p

Men det påminner om mitt liv, min situation.
Visst det är inget bröllop som nalkas för "Rutger" men jag förväntar mig att jag snart måste säga en sak till honom.
Bara säga till honom att jag kommer sakna detta så mycket när han verkligen bestämmer sig för att ta steget ifrån mig.
När han själv kan stå för att vi "bara ska va vänner".

Han har ju redan "gjort slut" på "oss" flera gånger om.
Men han vill det inte, han menar det inte med sitt hjärta.
Ingen annan har fått honom att må så bra, det har han sagt själv.

Han vet inte vad han vill och jag måste snart börja tänka på mig.

För fatta hur ledsen jag kommer bli.

När jag blir övergiven för en tjej. Jobbigt att bli övergiven för en annan grabb också men som det känns ibland så är det som att han väntar på att en tjej ska dyka upp.
En tjej som kan få honom att må lika bra.
En tjej är bättre för honom.

Kommer säga det till honom.
Inte att tjejer är bättre för honom, för jag är fan duktig på att få människor att känna sig älskade, jag är faktiskt bra.

Men kommer förklara att det kommer göra så jäkla ont när han väl verkligen har bestämt sig.
Kommer kanske säga det med en tår i ögat för det är så det känns.
Man kan dock inte planera något.
Det kommer säkert sluta med att jag aldrig säger det...

Kommer det någonsin finnas någon där ute som vill ha mig lika mycket som jag vill ha honom och stå för det?

Önskar att det var enklare ibland.

Men livet ska uppenbarligen inte vara lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback