hjälpt Sara

Idag har jag hjälpt en kompis från Luleå att flytta in i sin lägenhet i Göteborg.
Ska bli roligt att hon kommer till GBG, mer vänner att umgås med :D
Var en helt okej lägenhet också, lite dålig toa/dusch tyckte jag men men.
Man kan ju inte begära förmycket.
Sara ringde in mig igår för hennes far trodde dem behövde lite mer hjälp.
Så jag kom dit och så åkte han iväg för att hämta Saras syster.
När de senare kom tillbaks var jag och Sara redan klara med att flytta upp sakerna.
Så det blev inte så mycket då för dom.
De fikade med oss istället och sen så stanna jag och Sara kvar och städa lite och plocka upp lite saker medan hennes far och syster åkte hem till hennes syster som bor i grannområdet till mig.

Så vi plocka upp lite och ställde iordning, dammsög golven och dona.

Så det är vad jag har gjort idag...
Hoppas ni har gjort något skoj med er dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback