Att fylla 25

Ja att fylla 25 var ju inte så farligt, inte så speciellt och bara en vanlig ålder som vilken annan ålder.

Har dock mycket blandade känslor angående hur jag ska göra nästa år.

Hade för första gången sen jag var liten grabb försökt anordna ett firande för mina vänner också, att samla lite vänner och ha trevligt på min födelsedag, har ju inte blivit firad sen jag var liten av vänner och kände att 25 är en bra ålder att starta det på igen.
Men var ju väldigt få som kom så det kändes lite sisådär.
Jag hade verkligen skit roligt med dem som kom, min bror Daniel, en gammalarbetskamrat från Bauhaus Uddevalla Lars, en gammal arbetskamrat från Skaftöhallen Sofie och Christina från PAS.
Vi hade verkligen en jätte trevlig kväll men det kändes på ett sätt snopet att de jag umgås med mer inte var där.
Blev glatt överaskad av de som jag inte hängde med så ofta ville verkligen komma och umgås. Det värmde...
Så jag och Christina ska ta oss en filmkväll imorgon innan hon överger Sverige för Norge över sommaren.

Fick en blombukett på bud från en gammal barndomskamrat som jag inte pratat med pålänge direkt och det värmde också. Vi var som barn bästa vänner och lekta "Lois & Clark" vi var båda Clark dock även om hon var tjej.

Fick annars på födelsedagen en fonduegryta av Lars och ett par hulkenkallingar av Christina.
Senare fick jag vin av Sofie.

På lördagen var jag och min bror på stan och kollade kostym åt honom, fikade lite, mötte upp Sofie och begav oss upp mot Skaftö efter det.

Väl där åt jag och stack sen in till Uddevalla och tittade på "Terminator: Salvation" den var bättre än jag trodde.

Sen bar det av hem till mor igen och att lägga sig, var så jäkla trött.

Upp tidigt på söndagen för att baka för släktkalaset vi skulle ha då.
På det kalaset fick jag mest pengar och så ett strykjärn.
Strykjärnet är snyggt iallafall ;) haha

Så det var mitt 25års firande.
Besvikelse, blandat med glädje och värme.

(och ja jag e bitter det får man va när man e gammal :P) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback