Fikat med Malin

Precis kommit hem efter att ha fikat med min barndomskamrat tillika barndomsgranne.
Var ett hus emellan oss när vi växte upp, hon är två år äldre än mig men vi lekte mycket som barn och hon är lika söt och trevlig fortfarande.
Var en riktigt trevlig fika i Majorna, var längesedan vi träffades senast.
Så vi får försöka att vara lite duktigare med det nu.

Fikan började på ett lite "konstigt" sätt? Eller hur ska man säga?
Det ringde på min telefon och skojsamt sa jag att det kanske är ett jobb.
OCH VAD VAR DET DÅ?
Det var en kille som började telefonintervjua mig och imorgon ska jag dit på intervju.
Är ett säljarjobb där man ringer runt till olika företag i Sverige och säljer städmaterial.
Får försöka ge ett bra intryck imorgon. Hade varit ett helt okej arbete.
Kontorstider och det gillar jag...

Så nu är det snart dax att dra sig ner till Eriksbergsfärjeläge igen och ta sig till dansen, har ju redan varit där typ fyra gånger idag.
Vissa dagar är bara sådana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback