Från botten till toppen.

Det är lustigt hur snabbt saker kan ändras.
I söndags hade jag värsta deppdagen och efter den dagen har dagarna bara pekat uppåt.
Jag mår bara bättre och bättre varje dag. Jag är glad, jag ler och jag skrattar med mina vänner.
Jag mår bra i mig igen.
Måste få ha sig den där lilla svackan ibland.
Det är endast naturligt att tvivla på sig ibland och att inte må så bra.
Sålänge man inte fastnar i den tanken och det mönstret så får man faktiskt va ledsen och nere ibland.

Jag är så glad, mitt liv är så bra och jag har SÅ bra vänner.
Vad skulle kunna bli bättre?
Ja kanske en inkomst hade varit bra?
Men jag gillar läget ändå. Det är på ett sätt bra att jag är arbetslös nu.
Jag har mycket tid att lägga på mig och göra så att jag mår bra. Fokusera en stund på Kristian så att säga.

Stor kram till er alla som utvecklar mig, bryr er om mig och som är mina vänner.
Visar min uppskattning på detta sättet.
"Love you guys ands girls"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback