Hade gärna önskat

Ja dagen är slut.
Gjorde inte speciellt mycket idag.
Skulle ju gått den där promenaden men när jag fick tummen ur röven och skulle gå ut så hade det mulnat på och jag kände ett stort osug på att ta mig en promenad så jag sket i den.
Blev att sitta inne istället.

Hade gärna sett att denna dagen hade varit mer kreativ, hittade massa sångtexter som jag skrivit när jag var hemma hos mamma i helgen.
Visst texterna var ju inte i djupaste laget men de var iallafall något att arbete utifrån och att göra bättre.
Hittade verkligen en text som jag fasta för, arbetsnamnet på den var "I will stay forever".
Ska jobba lite på den imorgon, hade en annan text också som jag fann en ganska bra melodi på idag. Men vill försöka jobba på det där imorgon.

Men vad jag egentligen borde göra imorgon är att välja låtar till audition för PAS.
MÅSTE sitta med det imorgon, så jag kan hitta noter och sen arbete på det med mina vänner.

Mina vänner som jag verkligen gillar så jäkla mycket.
Och imorgon får jag nog träffa dom igen =)
Jippie.
Men nu tror jag nästan sängen ropar på mig.
Upp tidigt imorgon och tvätta...

Kram kram för jag är en kramig kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback