Hitta den där...

Ja då var denna dagen slut också, ser ingen mening med att va vaken längre.
Så var man en bekant mindre ikväll.
Tråkigt att det blev så men hans önskemål och det får jag respektera.

Måste lära mig att respektera många saker.
Speciellt andra människors gränser.
Jag blir lätt klängig.
Jag tycker på ett sätt att det är en fin egenskap för jag visar ju att jag tycker om den personen, gör det inte på alla.
Men blir också att jag uppfattas som påstridig och även ibland lite jobbig tror jag.

Måste hitta en bra balans.

Balans är väl ordet just nu (som jag säkert förövrigt stavat fel på)

Kommentarer
Postat av: D

Kanske att frågan du måste ställa dig är om din "klängighet" verkligen handlar om att bekräfta den andre, eller handlar den mer om att bekräfta ditt eget behov av närhet?



Lycka till med allt K!

2009-03-19 @ 22:48:53
Postat av: Sandra

ball ans... det är ju inte riktigt samma sak :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback