Hjälp vad svårt det ska va då...

Alltså att hitta kläder.
Det är andra gången jag varit på stan för att kolla kläder och inte kommit hem med nått.
Ser inget jag gillar.
Är väl kanske som Kimmy sa idag när vi gick där att jag inte ser nått nöje och mening i att köpa kläder då jag anser mig inte vara klar i viktnedgången...
Är kanske så?

Var riktigt trevligt att gå på stan med Kimmy idag, han är en skön kille och rolig att umgås med.
Var skönt att va ute och gå lite och kolla runt iallafall.
Han fick ju köpt sig lite.
Ska kolla nätet nu efter nått att ha på mig tills fredag vet inte alls vad det blir.

Såg en snygg skjorta på Zara men Johannes har en likadan fast tvärtom så det går ju inte, haha...
Nä nu ska jag kolla runt, ta lite kaffe och sen blir det dans ikväll igen.

Mår mycket bättre efter samtalet i måndags.
Är glad :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!



Vad kul att det flyttar ner lite folk.

Ska bli kul att träffa dig :)

Det kommer att bli en sjudundrans premiär tror jag.

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback