Jag är så rädd just nu.

Ja jag är fasiken jätte rädd just nu.
Mycket gamla tankegångar som spökar i mig och gör mig påmind om saker och hur jag brukar tänka och de blir då till tankar i nuet.
Inte bra tankar.
Tankar om osäkerhet och rädsla.

Jag är orolig...
Men allt kommer väl förhoppningsvis lösa sig tillslut? Det gör ju oftast det...
Men nu känns det dumt.
Ja det gör det.
Fan fan fan...
Varför är jag en sådan som sabbar för migsjälv?
Vill inte sabba nått men kan inte hjälpa det.
"titta på mig"personligheten...

Jag vet inte, bara jag som inbillar mig?
Men ja det gör det ändå inte lättare.

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och fokusera på det som gör mig glad och hitta min stabilitet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Psykolog är inget att skämmas över. Det skulle jag rekommendera.

2009-03-17 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback