Passa på nu.

Passa på nu medans dagarna fortfarande finns.
Medans vi delar världen ihop.
Säg det, visa det.
Vi måste passa på nu medans allt finns kvar.
Imorgon kan allt vara borta.

Säger du till dina vänner att du uppskattar dom?
Att du gillar dom för hur dom är?
Att du tycker om deras sällskap?

Vi glömmer så lätt.
Människan, ett djur med kort minne.

Men vi MÅSTE passa på nu.
Imorgon kan det vara försent.
Vi måste berätta för varandra att vi tycker om varandra.
Är så lätt att ta saker förgivet och tänka "det vet dom väl?"

Men säg det.

Säg det igen.

Visa dina vänner, din familj och ja alla du gillar att du just gillar dom, att du uppskattar dom och att du gillar det sällskap de ger.

Så gå nu till din vän, din familj och säg det.

Säg:
"Vet du vad? jag gillar dig och uppskattar dig SÅ mycket, är tacksam för att du är min vän och att du finns i mitt liv."

Det kan kanske göra någons dag, de enkla orden och hur lång tid tog det för dig att säga dom?
30 sekunder?
Ge dom 30 sekunder till och ge en kram.

En minut för att visa dina vänner att du gillar dom är inte så himla mycket.
Tänk på det.

Älska mera...





Mina vänner, jag gillar er och uppskattar er så himla mycket, ni förgyller mitt liv och jag är så tacksam för att jag har er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback