Promenixat

Varit ute och promenarat idag då :)
Var riktigt skönt.
Var ute i en timma eller lite mer och var redan hemma vid 10.30 det som är bra när man vaknar tidigt. Man hinner med så mycket...
Nu gäller det att lyssna igenom massa låtar och verkligen bestämma vilka jag ska ta på audtion. Känns som det måste ske nu.

Blir dans sen ikväll också... Skönt. Ska nog köra igenom uppvärmningen här hemma innan.

Föresten kom jag på migsjälv med att gå runt och le när jag tog min promenad, det känns bättre och bättre för varje dag nu. Bättre och bättre för varje litet steg jag tar.
Jag är egentligen denna glada kille som ibland fastnar i ett negativt tankesätt.

Ska föresten vara nere på 75kg när denna veckan är slut. Nu är jag trött på att typ stå stilla i vikten, nu är det dax att ta tag i det igen.
Så inget äta ute med Johannes i veckan, kan vara sällskap men blir shakes för mig, om han sover över blir det kanske nån macka till frukost men ingen mer kvällsmat än en shake.
Det är jag som har ansvaret för min vikt och nu ska jag börja gå mot rätt håll igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback