Så då var det gjort.

Nu har vi haft våran dejt.
Han åkte hem nu vid 12.00

Så vem är han?
Jag har ingen bild och då han inte är öppen för sin familj eller sina vänner så skulle det inte varit så smart av mig att lägga ut en bild på honom.

Klädstil? Street kanske man ska säga? Vet nu att han inte gillar Melodifestivalen eller musikaler men det gör mig inget, man kan inte va helt och hållet lika. Han är ganska muskulös men inte heller något muskelberg, helt lagom med muskler. Så fin i både kropp och själ.

Han pratar jättecharmigt och har ett lugn över sig och anväder sig av konstiga ord för att säga "slänga".
Jag får fråga om översättningar ibland.

Men vi möttes upp 15.30 igår, gick och handla mat och lagade sedan mat, delade på en flaska vin.
Drack lite kaffe och satte oss sen i soffan och tittade på en film och åt chips.
Satt och kramades i soffan hela tiden. Jag satt mot väggen så satt han typ i mitt knä, fast titta mot tv:n då och inte mig.
Väldigt mysigt.

Hade våra små "förhör" på varandra för att känna att vi lärde känna varandra lite mer.
Vet vad hans föräldrar heter, vad hans syskon heter och vad han jobbat med, gått för linje på gymnasiet. Vem han bor med och ja mycket mer.

Och han fick höra om mitt liv.

Sen la vi oss vid elva och kramades i sängen för att sen somna in i varandras armar.
Var SÅ mysigt.
Jag är så glad för att jag hitta honom.
Tänk att man kan hitta en sån fin kille på krogen, han berättade föresten igår att han hade lagt märke till mig tidigare på kvällen i fredags, så innan våra ögon möttes och vi börja prata så hade han lagt märke till mig tidigare.
Han hade sett mig och tyckt jag var fin.
Men det är han som är fin.

Känns superbra.
Ska troligen ses imorgon igen efter dansen. Jag har ju mitt dansande som jag "måste" göra och det förstår han så vi skulle höras imorgon så blir det förhoppningsvis att vi ses där vid järntorget efter 20.00 för att sen åka hem till mig och se nån film och bara prata, lära känna varandra mer.

Håller på att falla för han, gillar honom jäkligt mycket vi är så öppna med vad vi känner, vad vi tycker om varandra, vi öser komplimanger på varandra och det känns bra.
Får se hur det utvecklas, tar väl ett tag till innan han blir någon pojkvän men han är verkligen påtänkt för rollen.

Så jag dejtar nu och det känns så jäkla bra...

Kommentarer
Postat av: saran

snöra?



mysigt med dejt förresten. NJUT av det som är nu, tänk inte ens en vecka framåt, för då tappar du så mycket av känslan som finns i kroppen just nu! jag lovar :)

Postat av: anna

eller hiva kanske?



jag är jätteglad för din skull, och håller med sara, lev i nuet och ta saker som de kommer!

2009-03-31 @ 21:25:35
URL: http://annaelite.blogg.se/
Postat av: saran

fast hiva är ju skånskt? eller?

hiva kanske ingås i rikssvenskan? tss!

2009-04-01 @ 06:23:48
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: anna

haha, jag trodde det var norrländskt! skånskt-exlusivt är det då inte. men, hota då, betyder inte det typ slänga? det är väl skånskt?!

2009-04-01 @ 11:34:48
URL: http://annaelite.blogg.se/
Postat av: saran

haha, hotta! ja, det är skånska och betyder slänga eller kasta. gud! en massa bortglöma gamla godingar ploppar upp igen!

2009-04-01 @ 21:11:50
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback