Saker jag gillar med mig

- Jag har ett stort hjärta.

- Jag har ganska lätt för att prata med folk.

- Jag är bra på att ge kärlek i kramar.

- Jag tänker mycket.

- Jag är trevlig.

- Jag bryr mig.

- Jag är en bra vän (tror jag, är ju inte upp till mig)

- Jag funderar mycket.



Ska sluta skriva nu det blir påtvingat om jag fortsätter.
Kan ju säga att två av de saker jag gillar är negativa också.
-Stort hjärta = jag släpper lätt in i hjärtat och blir sårad.
- Jag tänker mycket = ältar en del.
Men det är ju inte bara det som det betyder, tycker om att jag jag har lätt för att gilla/älska människor men det gör ont, samma med att fundera, gillar det men gör ont ibland.

Jag är ett kap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback