The Secret

Såg idag filmversionen av "The Secret".
Var nog lite av vad jag behövde igen känner jag nu såhär efter.
Påminde mig om mycket jag glömt och sa lite nytt.
Gav mig lite att fundera på.
Men känns som jag är uppe ur svackan igen och det känns bra.

Ska inte längre fokusera på det som jag inte trivs med i mitt liv som jag nu gjort några dagar.
Att fokusera på det som man inte gillar lockar bara mer av samma vara till en.
Ska mer fokusera på vad jag önskar mig och vad jag vill ha i mitt liv.

Får fundera över en sak lite extra, jag har sagt att man ska leva i nuet men enligt den filmen så ska man inte leva i nuet för då fastnar man i samma mönster som man har nu i sitt liv.

Men den var bra att se för mig nu iallafall.
Idag är vädret sämre, önskar mig finare väder igen så jag kan gå ut och sätta mig nere på Eriksberg med en bok och titta ut över vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback