Vakna klockan 5

Vad är det med mig?
Jag har vaknat klockan 5 tre dagar denna veckan.
Vad beror detta på?
Idag vaknade jag fem och hade skit ont.
Ont i hjärtat.

Ska inte skylla allt på våren för det är inte enbart våren som gjort detta mot mig.
Jag och mina egna tankar, jag och min rädsla.

Men idag är det fint väder ute och det lockar till en promenad verkligen.
Ska nog ta mig en sen, men får försöka ladda mobilen med glad musik så jag inte deppar ihop.
Jag ska ta mig ur detta.

Jag är inget rolig för mig eller för mina vänner just nu.

Men det var trevligt igår.

Tack Petra Medé för att du fick mig att skratta.
Kändes så bra att få skratta lite, att få vara me människor jag bryr mig om och få vara lite glad.
Även om jag hade mina svackor kanske? Vad vet jag? Jag ser inte hur folk ser mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback