Alla hängde sig

Drömde en sån  hemsk dröm inatt.
Fick ett samtal om ett jobb men fick aldrig avslutat det då samtalet bröts hela tiden men jobbkillen ringde igen och igen.
Handlade om att designa något åt nån spårvagn om jag inte minns fel.
Så när jag kom hem sen så skulle ja gå till min mormor men alla sa att det var ju dumt, hon var ju död.
- Nä det är hon inte, jag träffade henne imorse. sa jag till dom.
Min lillebror berättade då att min brorson hade hängt sig och var död.
Jag gick ner till mormor där någon titta in och sa att min mormor hade hängt sig och var död.
Mormor hade fått idén av en granne som hade hängt sig dagen innan.

Så tre hängningar i en dröm.
Två av dom betyder oerhört mycket i mitt liv, är det att jag är rädd att mista dom jag älskar?
Usch vill inte drömma detta igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback