När jag är sjuk blir jag deppig...

Ja när jag är sjuk så blir jag lite som alla andra män, eller ska inte dra alla över en kam men har vänner som blir helt utslagna av en liten förkylning och feber.
Jag blir inte utslagen, jag blir bara deppig.
Med en rinnande näsa kan man väl inte annat vara?

Har tänkt på "Rutger" idag, saknar honom som bara den men funderar på vilket sätt jag saknar?
Är det kärleken och sexet jag saknar eller är det hans vänskap?

På många sätt var han och jag lika och på många sätt var vi inte lika.

När vi pratade med varandra var det så lätt. Vi förstod vad den andra menade.
Grubblare båda två.

Jag ska inte tänka på honom förmycket... Men måste göra det på ett sätt också.
Om jag inte tänker på han hur ska jag då kunna gå vidare? Hur ska jag då komma fram till om jag kan va hans vän eller inte?
Kommer jag kunna va hans vän utan att försöka dra ner hans byxor?
Kommer jag kunna va vän med honom?
Jag kramar alltid mina vänner när jag säger hej och när jag säger hej då.
Han gör inte det med sina vänner, när vi var tillsammans kramade han mig men kommer han göra det om vi ska va vänner?
Sånna där löjliga småsaker som faktiskt kan göra ett möte väldigt konstigt.
Som en gång när vi hade setts på stan och skulle åka var och en hem till sitt så skulle vi säga hej då.
Vi gjorde det med ett handskak, det kändes WEIRD.

Jag vill va hans vän, saknar att prata med honom, men frågar mig om jag just nu är tillräckligt stark?
Har inte träffat honom på nästan två månader nu...
Har bara hört hans röst.
Men det blir iallafall tre månader utan att ses innan vi kan ses och jag e klar i skallen, tror jag.
Undrar om han saknar min vänskap alls ibland. Roliga är att vi båda borde ta bort varandra på msn men ingen har gjort det, eller han kanske har tagit bort mig utan att ignorera mig? För jag ser iallafall när han är online och jag har inte gjort något med hans msn.
Skriver inte till varandra men skönt att se att han är där så att han inte ligger död någonstans.


HAHAHA
Detta inlägget skulle ju inte va om "Rutger" haha men såklart blev det så.

Skulle handla om mycket annat men får väl skriva om det imorgon eller något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback