Tårar på en tisdagskväll...

Just nu känner jag att jag inte orkar.
Det är tungt just nu...

Det är pengasituationen som spökar igen.
Jag har inte råd med något. Jag har inte egentligen råd med att bo här längre.
Jag har inte råd att betala hyran och mina räkningar. Det har varit såhär länge och nu bara brast det.

Jag är så trött på att ha det såhär.
Trött på att behöva låna pengar hela tiden.

Får börja ta på arvet verkar det som.
Min grund för ett eget boende en gång eller en egen bil.

Jag vill inte ta på arvet, men just nu känns det så jävla hopplöst.

Börjar först jobba i november så jag tror att första lönen kommer först i december och när den väl kommer är det dyra hyror, räkningar och lån som ska betalas tillbaks.

Jag är så jäkla trött på att leva i misär.
Men en tröst är väl att när jag lever i misär i vår och betalar av alla lån så behöver jag iallafall förhoppningsvis inte längre låna?

Jag mår dåligt av att ha det såhär...

Så om inte livet var pissigt nog så börjar jag bli sjuk igen också och den JÄVLA finnen har kommit på näsan igen.

Fan fan fan fan fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback