Illamående...

Logade in idag på QX.
Hade inte varit där inne på ungefär en månad.
Ångrade mig redan när jag hade tryckt på logg in knappen men lät sidan ladda klart.
Hade nio mail, mest om att jag förtjänade bättre än "Rutger" från mina vänner.

Jag mådde illa hela tiden jag var inloggad.
Kände mig smutsig och oren.
Ville inte va där. Finns inget där för mig.

Vad har jag fått ut från Qx innan?
Jo vänner har jag träffat där, det har jag verkligen.
Men aldrig någon som varit intresserad av mer.

Sex vill dem ha.

Jag ger dem inte sex.

Innan var det för att jag var oskuld och inte hade haft sex med någon men jag vill fortfarande inte dela ut sex.

Efter allt med "Rutger" så förstår jag hur sex ska va. Sex ska va med någon man känner något för, som man kan skratta med och som man kan helt vara sigsjälv med.
Det var jag med "Rutger".

Jag kommer inte radera mitt Qx konto men tror inte jag kommer vara där så ofta, inte som det känns just nu.

Kanske en gång i månaden veckan innan Queer så att man kan bara kolla läget.

Jag vill inte må illa, så jag ger upp det stora hoppet på att hitta någon på Qruiser.
Kärleken kommer nån dag, jag har den fortfarande kvar men den är till "fel" person...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback