Och idag...

Idag var jag och Jenny på stan igen :D
Vi möttes upp i Brunnsparken och strosade runt lite, skulle hitta något ställe att äta på, snälla Jenny som bjöd mig på mat. Får bjuda tillbaks någon dag när jag har råd.
Vi hittade ett ganska trevligt ställe, minns inget namn på det men vet att jag har gått förbi det tidigare men aldrig ätit där.
Sen efter det tog vi en tur till biblioteket igen...
Jenny fick lånat lite böcker och jag strosade runt.
Efter detta gick vi och fikade på ett jättemysigt café, var inte tokmycket folk där och det var mysigt och lugnt.
Var väldigt skön stämning där och där kan vi lätt tänka oss att sätta oss där igen.
Sen strosa vi lite till på stan och gick in en sväng på Lagerhaus, ja köpte lite doftljus.

Sen skillde vi på oss och åkte hem...

Tack snälla Jenny för maten idag...
Och imorgon har jag planer igen men dem skriver jag om imorgon istället...

Kram kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback