Det är första december.

Idag är det ju första december och jag tänker försöka som många andra att börja blogga på riktigt.
Kommer ju dock fortfarande ha min lilla egna där ja skriver de absoluta hemlisarna.

Ja men som sagt det är första december och barnslig som jag nog tycker jag är så har jag ju faktiskt köpt mig en chokladjulkalender. Chokladen var ju faktiskt godare än vad ja minns den. Hade ingen förra året för då åt ja inte godis men jag har ju börjat igen med det.
Ful ovana det där.
Jul"lovet" kommer snart oxå och det känns skönt ska jobba på mitt jobb lite men det som kommer vara super skönt är ju att få krama min brorson igen. Saknar honom så... Så kul att leka oxå fast man kan bli lite trött tillslut men det är kärlek.

Va händer egentligen i mitt liv nu då?
Har återigen varit ledig från skolan denna vecka och de veckorna ja e ledig förstör mig helt. Jag mår skit dåligt av att jag typ inte träffar några då när jag är ledig utan typ sitter isolerad i min lägenhet. usch...
Nä tillbax till verkligheten och min första "riktiga" blogg är slut. Osamanhängande? Visst! Men det är lite jag.

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

Blogga är kul! När man väl börjat är man fast! Och osammanhängande bloggar är dom bästa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback