KLAR...

Ja nu sitter jag här i Piteå mitt i natten. Har spelat in en musikvideo idag som tog hela dagen... Suck. Fick ju såklart jobba med världens jobbigaste människa oxå men det överlever jag...
Kändes kul för att man fick lärt känna lite fler pite folk.
Tråkigt var typ nästan allt att göra tyckte ja under dagens gång... Det jag sa räknades inte kändes det som så jag drog mig istället undan och lät den andra styra och ställa som han ville.
DRYG lärare i det ämnet oxå, tycker inte om honom direkt.

Fick reda på idag att ja inte blev öph, men det är nog ganska bra kommer ju ha tillräckligt att göra ändå med spexet. Fick oxå typ reda på en av de som kommer bli ÖPH och då kändes det skönt att ja inte kom med. Att hänga mycket med den människan e inte nått ja önskar någon. Hon menar väl men... Nä!!!

Sov föresten endast tre timmar natten mellan onsdag och torsdag, och nu inatt kommer det inte bli mycket bättre, men iallfall fall fyra kanske upp till fem. Det e grejer det. Måste ju återvända till Luleå och packa till resan i helgen eller som då egentligen börjar nu på fredag...

Så GOD NATT...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Check.. Hmmm.. vem av oss var det du inte ville jobba med??:O

Postat av: Vemundoline

Hello! Very interesting and professional site.

2009-03-10 @ 12:00:03
URL: http://vemundoline.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback