Min vecka, suck...

Ja nu sätter jag mig då äntligen här och skriver mitt andra lilla blogg inlägg. Känner mig dålig på det här då min BLOGGförebild FISKARFLICKAN skriver ett till två stycken varje dag, men jag ska inte jämföra mig med henne och försöka va som hon, jag kan ju bara va den jag är.

Förra veckan var man då ledig men denna veckan har jag påtok för mycket att göra men nu har det ju gått två dagar av denna veckan bara fem kvar :P

Så hur såg/ser mitt schema ut denna vecka?
Följande...

Måndag
: upp klockan sex för att duscha och sedan sticka till skolan åker med 16,40 bussen från skolan är i lägenheten 18,00 försöker steka fiskpinnar snabbt men fiskpinnar tar visst tid. (ÅT BARA FISKPINNAR) Klockan 19,00 måste ja bege mig från min lägenhet igen för ett möte med manskören som jag är med i, mötet slutar först 22,10 och jag ringer min storebror för att snacka lite innan ja måste lägga mig för att gå upp på...

Tisdag
: upp först 06,30 för att återigen bege mig till skolan. Tar återigen 16,40 bussen från piteå och kommer hem 18,00 går hemma liten stund springer sen ner till mina kära nollor Jocke och Andreas för att hämta min madrass, där får jag kakor och en liten pratstund. Sen var det bara en lugn hemmakväll med pannkakor.

Följande är det som ska ske denna vecka...

Onsdag
: Sovmorgon yeah till 09,00 sedan ska ja springa till vaktmästaren för att ta ett litet snack, klockan 12,00 har jag ett möte med spexet som jag har kommit med i får typ skirva mer om det imorgon. På kvällen eller rättare sagt 18,30 ska ja till "Generalerna" och snacka om att jag kanske blir ÖverPhösare.
Efter det mötet måste ja ta en buss till piteå där ja ska sätta ljus för en musikvideo som ska spelas in under torsdagen. Så ja slaggar hos en kompis i Piteå eller vi byter lägenhet hon tar min i Luleå för hon har lektioner och ja tar hennes.

Torsdag
: Denna dagen är det en lång dag MUSIKVIDEO inspelning från klockan 07,00 till 01,00 suck. blir väll ännu en natt i Piteå. Egentligen kan jag inte va med hela dagen för ja har massa viktiga saker att göra i Luleå men det får helt enkelt vara... Ja kan ju inte va med överallt.

Fredag
: Denna dagen börjar väll med att man är i Piteå och måste då ta sig till Luleå för att packa för helgensäventyr. Kommer då hem och packar ska sen på ett Spexmöte där vi som är i ensemblen ska lära oss en sång som vi ska framföra i helgen. Och vid 17,00 åker vi iväg med spexet på teambuilding.

Lördag & Söndag
: Ja helgen är ju då full med Teambuilding och ja vet ännu inte va som kommer ske det är en stor hemlighet, men ja vet att ja kommer hem vid runt 13,00 på söndag och missar då bartömningen som är på lördag men men, ja överlever. Men senare på söndagen så ska man då iväg för Luciagenrepet.

Sen är det bara vidare med livet därifrån...
Känner mig ganska stolt över detta inlägg, tycker att FISKARFLICKAN kan va stolt över mig...

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

Jepp MrKristian, jag är stolt över dig! Vad mycket kul du verkar ha på gång! Blir avundsjuk på er som verkar he ett "riktigt" studentliv! Här dansar vi bara på bord och dricker öl ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback