Tog en längre... & Spexet...

Ja det fick bli så att jag tog mig en längre sovmorgon och det ja skulle gjort nu på förmiddagen innan mötet gör jag istället sen efter mötet...

Fick en till sak att göra oxå, fick i uppdrag nu att boka om den sal vi använder för kören till våren.

Sitter här och gäspar lite har väll inte direkt nått super att säga men men.

Jag kan ju då passa på att skriva ner lite om spexet som jag är med i.

Ett spex är för alla som inte vet, en slags teaterföreställning med sång och dans, replikerna ska rimma och här i Luleå har vi också att det inte ska vara underbältet humor.
Tyvärr får jag inte lämna ut något om va den ska handla om eller vilken roll jag ska ha men jag kan ju säga såhär att alla i ensemblen blev förvånade när ja fick den roll ja fick, vi trodde alla att ja skulle få en annan men det var en rolig överaskning. I årets spex är vi sex personer som står på scen, jag, Axel, Martin, Robert, Kristin och Caroline. Ett skönt och roligt gäng. Axel är ju min gamla nolla oxå :D
Det ska bli kul att sen komma igång med det, vi har dock ett krav på oss att vi ska ha lärt oss manuset på en månad så det blir lite mycket jobb där.. Men som skrevet innan det ska bli kul.

Nu är det bara tolv dagar kvar tills ja återser min kära ö och min kära familj. Det ska bli skönt. Var längesen man såg dom alla.

Nä nu är det iallafall dax för frukost.. Får se nu om det blir nått gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback