Idag HÄNDER det...

Ja idag händer det då äntligen.

M
A
M
M
A


&

M
O
R
M
O
R


kommer på besök. Ja mammas pojkvän Ronny kommer också men han har varit här förut så det är ju inte sådär jätte stort. Ska bli så skönt att få krama om mamma igen har ju inte sett henne på fyra månader nu det är samma sak med min mormor ska bli så skönt att få kramas lite och bli påmind om hemma.
 
Mormor kommer ju sova här i lägenheten med mig. Det är allt bra att man har en madrass. Mamma och Ronny kommer bo nere på stan. Alla får tyvärr inte plats på mina små kvadrat.

Ja men nu städar jag för fullt iallafall, eller så farligt städar jag inte. Det mesta är avklarat bara att svabba golven och göra toan så är allt klart....

Jippie idag kommer dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback