SUPERmormor...

Nu har de åkt igen. Mamma, Mormor och Ronny har återvänt söderut till den västkust som jag är uppvuxen på.
Helgen har varit mysig.
De gillade spexet och det gick riktigt bra på spexet...
Mormor har sovit i min lägenhet i sängen och jag har sovit på golvet.
Mamma, jag och Ronny åkte till Gammelstaden men mormor hade ont i knät så hon orkade inte men när vi kom hem till mig så hade mormor gått ut i allrummet och städat det grundligt...

Min mormor är SUPERmormor.

Jag anade inte innan deras besök att någon av dom skulle ge sig ut i allrummet och städa men så blev det visst...

Nu står det en lapp också där jag har uppmanat folk att hålla det rent nu när min mormor har städat det.

Idag har vi varit nere på staden och gått runt lite. Så åkte dom sen iväg. Var lite ledsamt kände mig ensam när de hade åkt men jag kommer ju hem om några veckor så jag överlever.



Tror jag håller på att utveckla känslor för någon här i norr men jag vill inte ge ut namn, men ja det är mysigt och jag vill mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback