Funderar

Idag har jag allvarligt funderat på att sluta med min diet.
Trots att jag nyligen skrev om den och så här i men jag längtar så efter att ha en annan smak i munnen än gurka, tomat och kaviar. Vill börja äta på riktigt igen.

MEN jag ska isåfall äta mindre portioner det är en sak som är säker iallafall. För jag åt för mycket förut. Kan nog börja äta det gamla igen och bara äta mindre. Verkligen låta bli även om jag är mer hungrig.

Ska fortsätta att låta bli godiset ett tag och chips. Men jag ska unna mig att baka ibland iallafall för det tycker jag är kul och avslappnande.

Jag återkommer om mitt beslut har iallafall just nu beslutat för att jag ska äta diet imorgon igen och isåfall kanske börja äta mat på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback