Mina dagar och en mardröm igen.

Så då är man äntligen lite ledig i några dagar.
Skönt...
Ska baka och sådant nu.
Men först måste jag berätta för er om en dröm jag hade...
Jag drömde att jag skulle ha ett danspass med koreograferna i spexet och när jag kommer till salen där vi har dans så kommer jag in till någon som filéar mina vänner där. De tar upp en bit och skär mot fjällen eller vad det är man gör för att få bort fjäll från fiskar. Jag såg att det var mina koreografer som blev filéade och gick därifrån ledsen. Blev illamående i drömmen var massa blod överallt.
När jag sen kom ut i kvällen så bakom ett träd stötte jag på dom, dom hade överlevt och lurat förövaren att det var dom han höll på med. Dom berättade för mit att det var en alien som var ute efter dom och att han tillslut skulle vara ute efter alla spexare. Så resten av drömmen sprang vi runt och försökte hitta en lösning på vårat nyfunna problem..
Sen vaknade jag.
Som det kan gå säger jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback