Borta

Nu åker jag ju bort till Örebro i några dagar och ska tävla i SpexSM under tiden postar jag här en lista som jag fått från en kompis blogg så hoppas jag ha många komentarer när jag kommer tillbaks på söndag. Så ni kopierar dessa frågor och så svarar ni på dom i komentarerna.


1. Vem är du?

2. Är vi kompisar?

3. Hur och när och varför "träffades" vi?

4. Tycker du om mej?

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde 
     just det.

7. Beskriv mig med ett enda ord!

8. Vad var ditt första intryck av mig?

9.  Är du fortfarande av samma åsikt?

10. Vad påminner dig om mig?

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

12. Hur bra känner du mig?

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?


Håll tummen för mig.

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

1. Vem är du?
Anna :D

2. Är vi kompisar?
Ja, det är vi.

3. Hur och när och varför "träffades" vi?
I förskolan. För länge, länge sen.

4. Tycker du om mej?
Ja, det gör jag verkligen!

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Krama och pussa på kinden men inte mer än så!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde
just det.
Oj, vad svårt. Får jag återkomma med ett smeknamn?

7. Beskriv mig med ett enda ord!
Teaterapa ;)

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Det måste ju ha varit bra eftersom vi började umgås så mycket! Tror inte att man fick direkta intryck av personer när man var så liten. Det var mer att "du är snäll, dig vill jag leka med"

9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Jag gillar dig jättemycket och tycker det är tråkigt att vi glidit ifrån varann som vi gjort...

10. Vad påminner dig om mig?
Ett knallgult kort som det står "Best Friends" på som är poststämplat i London.

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Evig lycka och kärlek.

12. Hur bra känner du mig?
Kände dig väldigt bra men har väl ingen egentlig koll på vad som hänt sen jag började i Kalmar.

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Utanför Skaftöhallen i somras. Du i Tempo-kläder och jag i leriga blåbyxor.

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Du har ju snott den från mig ju! ;)

Postat av: Gabs

1. Vem är du?
Gabs

2. Är vi kompisar?
Självklart!

3. Hur och när och varför "träffades" vi?
Kören 2005

4. Tycker du om mej?
Alltid!

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Så klart!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde
just det.
Har inget på lut än...

7. Beskriv mig med ett enda ord!
Djup(are än vad första intrycket ger...)

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Åh nej, hur ska jag stå ut? ;)

9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Japp, men det är ju det som gör dig till just dig!

10. Vad påminner dig om mig?
Valborg 2006, EFS-kyrkan då vi sjunger så vackert...

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
En värmande kram då det behövs

12. Hur bra känner du mig?
Man läser väl bloggen för 17?!

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Vi sågs senast i fredags efter spexet. Och det var precis som jag trodde det skulle vara.

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Ska fundera på saken...

2007-05-16 @ 22:09:42
URL: http://stjarnoga.blogg.se/
Postat av: Issa

1. Vem är du?
Issa

2. Är vi kompisar?
Ja, fast inte så tighta IRL.

3. Hur och när och varför "träffades" vi?
Du stormade in på kören och var.. dig själv ;)

4. Tycker du om mej?
Absolut.

5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Ja, du är gosig att kramas med och pussa på :)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde
just det.
Virvelvind- för att du är dramatisk, omväxlande (-känslosam) och rör om.

7. Beskriv mig med ett enda ord!
Livfull

8. Vad var ditt första intryck av mig?
Att du var lik mig under högstadiet; att du var en social och glad teaterapa och att det måste dölja sig något under det.

9. Är du fortfarande av samma åsikt?
Jo, men bilden är mer nyanserad.

10. Vad påminner dig om mig?
Niklas, rött.

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Självförtroende, sen löser sig det andra.

12. Hur bra känner du mig?
Jag känner dig så bra som du vill att jag ska känna dig.

13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Igår på lunchmötet. Jag skulle inte knulla nån som var med i årets schlagerfestival!

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Jag har ingen blogg. Skulle jag ha en skulle jag inte våga lägga upp nån lista.

2007-05-17 @ 23:22:19
Postat av: anna

1. Vem är du?
anna.
2. Är vi kompisar?
jadå, det är vi väl?! ;)
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
först genom gabs men vi lärde känna varandra genom skolan.
4. Tycker du om mej?
massor!
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
oja. kramar får man i massor av dig och en puss har vi tom klarat av. :P
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
jag är dålig på det där med smeknamn, förlåt.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
livlig!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
"kommer jag orka med honom?"
9.
Är du fortfarande av samma åsikt?
nejdå, nu är du en som gör varje tillfälle lite gladare och lite roligare.
10. Vad påminner dig om mig?
skolan, make out, schlagers osv. :P
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
en stund där du kan se dig själv som vi andra gör! (glad, rolig och underbar!)
12. Hur bra känner du mig?
det är upp till dig.
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
en snabbis i skolan i onsdags.
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
kanske. om jag vågar.

2007-05-20 @ 16:06:43
URL: http://annaelite.blogg.se
Postat av: Katarina

1. Vem är du?
Katarina
2. Är vi kompisar?
Ja, fast vi inte har setts på år och dar
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
Vi träffades på kyrkans barntimme, och jag minns att vi brukade leka i öppna spisen.
4. Tycker du om mej?
JA!
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Ja, om jag inte minns fel har vi hånglat på fyllan...HAHA.
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde
just det.
Kitian, det låter gulligt.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
Charmig
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Att vi kunde hitta på massa skojiga saker... då menar jag inte på något snusk!
9.
Är du fortfarande av samma åsikt?
JA
10. Vad påminner dig om mig?
Gym, Fiskebäckskil, havsbadet, promenader och cykelturer mm.
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Något fint som du skulle minnas
12. Hur bra känner du mig?
Bra, det var kanske bättre förr, men inget e någonsin försent.
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Minns inte riktigt, det var jättelängesen
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Nä, min blogg suger... jag hoppas att du skulle skriva något bra.
KRAM PÅ DIG

2007-05-20 @ 23:07:06
Postat av: Linda

1. Vem är du?
Linda, Manusansvarig emeritus
2. Är vi kompisar?
Ja!
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
Vi träffades i spexet, första gången i Unbyn. För att stjärnorna ville!
4. Tycker du om mej?
JAA!
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
Lätt
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde
just det.
Krambjörnen. För att det börjar med "Kr" som i KRistian plus att du är kramig.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
Sprallig
8. Vad var ditt första intryck av mig?
Att du var en riktigt rolig och snäll typ.
9.
Är du fortfarande av samma åsikt?
Ja!
10. Vad påminner dig om mig?
Magnus Ugglas frisyr... och Helena Paparizou
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Det du ville ha... vad är det?
12. Hur bra känner du mig?
Inte nog bra... ännu!
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
Vi sågs senast på flygplatsen, du skulle hem och jag skulle till Bryssel
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?
Njaa.. jag har haft många test på min sida på senaste så jag måste låta mina läsare få vila och bara ta del av min briljans ett tag nu :)

2007-06-12 @ 14:12:45
URL: http://www.lindabla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback