Imorgon ett nytt land.

Ja imorgon ska jag utöka listan av länder jag varit i.
Tills dagens datum har jag varit i Danmnar, Norge, Storbritannien och imorgon kan jag lägga till Finland på listan över länder jag varit i.

Imorgon är det alltså Finlands resa som gäller. Vi åker dit med spexet och åker till Wasa som ligger på den Finländska västkusten i ungefär samma höjd som Umeå.

Ska bli riktigt roligt att åka dit och se hur det är. Troligen är det ju som i Sverige men ändå. Ska bli trevligt att besöka Alko.

Känns lite roligare då man redan har träffat Wasa spexarna förr så det ska bli roligt att träffa dom igen även om jag inte kommer ihåg alla namn. Det känns lite dåligt av mig men vi har ju bara träffats en gång förr och då var vi alla berusade.

Bussen till Finland går 04,30 på lördag morgon och vi är några som satsar på att vara vakna hela natten och titta på film för att sedan sova på bussen imorgon. Får se hur det går jag är ju redan lite trött men får la kanske ta en liten power nap?

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

Ser du en lång man i 60års åldern med skinnväst och vitt hår i Wasa som heter Tom så hälsa från mig! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback