Ja just det...

Idag har jag försökt att plugga. Vill försöka att ha klart allt tills nu på måndag så det bara är att slappa resten av tiden som man är här och inte ska känna sig sönderstressad men hur mycket har jag egentligen gjort idag?

Jag skrev en rapport...
Sen tog det stopp. Kan bero på att en kompis ringde och sa att hon skulle komma över om en timma och då brydde jag mig inte om att fortsätta på den andra som jag hade börjat. Sen drog det ju ut på tiden när hon var här också. Men det var trevligt så vad gör det egentligen?

Men imorgon ska jag sätta mig igen. Och på söndag. Ska verkligen försöka få klart så mycket som möjligt.
Ska filma ett inslag nästa vecka ser nu att jag har lektion den dagen så vi får ta det på eftermiddagen ska kolla upp det men mitt intervju offer.

Hände föresten en rolig sak idag.
En väldigt trevlig tjej från Linköpings spex hittade mig blogg idag. Ellen och ja snackade lite nere i Örebro och hon är sketa trevlig. Ser framemot att följa hennes liv tack vare hennes blogg.

Kul att ha störe kontaktnät.

NU är jag i valet eller kvalet ska ja lägga mig eller ska jag göra nått annat?
Tror det lutar åt sömn lika bra så man vaknar tidigt till morgondagen och börjar plugga.

Var egentligen inte alls detta jag ville skriva om nu hade tänkt att skriva om hur jäkla sugen jag är på ett förhållande. Sommaren som spelar spratt. Men jag tror jag skiter i det och kanske fördjupar mig i det en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Iih! Jag är trevlig! :-)
(Antar att du är lika mycket uppmärksamhets/bekräftelsejunkie som jag...)
Jo, vi har också nolleföreställningar med ordinarie uppsättningen till hösten. Det ska bli kul, även om jag känner att all koreografi och låttexter (för inte snacka om karaktärsdrag...) bara har försvunnit till förmån för sm-bidraget...
Idag är det rebusrally som gäller, därav den arla morgonstund. Nu ska jag försöka peta i mig frukost.
Hare!

2007-05-26 @ 07:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback