Nere

Ja jag sitter här nu, lite nere.

Vet inte varför jag är nere egentligen. Är det för att jag inte har någon från spexet som frågat om vi ska dela rum i Örebro? Eller är det något annat?
Fanns planer för hur vi skulle sova men då de sprack så har ingen av de ja skulle sovit med valt mig efteråt...

Vet inte om det är därför jag är nere, att jag inte blev vald.

Hatar den känslan och sorgligt nog är det och kommer alltid vara en del av livet, ibland mer tydlig och mer sårande än andra gånger.
I jobbet blir vi valda, ska vi få jobbet eller inte.
På krogen blir man vald, ska jag ta honom/henne?
I vänskapskretser blir man också vald, man har alltid en i en krets som man tycker om mer än de andra.

Jag vill bara lägga mig ner i sängen och kanske gråta en liten skvätt.

Kan det ha med saken att jag spelat upp spexet idag igen och är uttömd? Är det därför jag har lättare till gråten nu?

Jag säger bara att jag vill ha någon som väljer mig någon gång.
(och då menar jag inte jobb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback